Sand sand & mera sand

Idag kommer jag att börja på mitt ny gammla jobb på Silentium... Ja ja jag vet de e inte det mest underbara arbete, men de e juh då bättre än inget...

För att återgå till rubriken... SAND.... Alla med hund och ungar älskar denna årstid eller inte. damsuger man inte varje dag så ser de ut som en sandlåda i hallen... Men de blir väl förhoppningsvis bättre nu dom har juh varit å sopat iaf...

Så nu ska ja ta å studsa igång i dag och dra fram damsugaren....

Måste hinna in på motorgården oxå och mäta pokalerna från förra året. Ska ta å beställa årets...
Sen har jag å maria lite att göra med tröjtrycket. Ska ta å ringa till Cecila så vi kan boka en tid å få det på börjat.... Försöka jaga rätt på tryckeriet.... Har mycke att göra nu... Inbjudan till funkis festen oxå..... den 15 maj...

nu märks det att första tävlingen är drygt 1 månad bort.... oj oj tiden går fort nu.....


> I morgon är det torsdag då kommer gubben hem.... På fredag ska vi och titta på ett hus i Sävast,  sen har jag dubbla möten på AF.- ÄLSKAR DET STÄLLET.... NOT!!!

Återkommer med info sen i kväll... Nu damsugaren....

XO XO LINDA

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0